Przeglądacie Państwo stronę www.admireo.pl i z pewnością zastanawiacie się, czym w rzeczywistości różni się system Admireo od tego, którego na co dzień używacie.

Odpowiedź na to pytanie jest prosta.

Nasz system od momentu stworzenia koncepcji poprzez projektowanie, testy i wdrożenie rozwiązania został zrobiony przez osoby, które na co dzień zajmują się administrowaniem. Wykorzystaliśmy zarówno wieloletnie doświadczenia z pracy zarządców nieruchomości, jak i przeprowadziliśmy wywiady wśród administratorów, zarządów wspólnot i właścicieli mieszkań, aby dowiedzieć jakie wymagania powinien spełniać system, który będzie jak najbardziej praktyczny.
Ta ogromna baza wiedzy stała się podstawą do stworzenia funkcjonalnego narzędzia, które ułatwi pracę - będzie użyteczne i komfortowe dla wszystkich zainteresowanych: firm zarządzających nieruchomościami, administratorów, księgowych, dostawców usług konserwatorskich, zarządów wspólnot i właścicieli nieruchomości.

Co wybrać?

Nasi respondenci najczęściej zwracali uwagę na to, że większość obecnie oferowanych programów składa się z wielu drogich modułów o różnych funkcjonalnościach, przez co skompletowanie pełnego pakietu bywa bardzo kosztowne, a przy tym i tak nie gwarantuje obsługi wszystkich ważnych z punktu widzenia właściciela czy wspólnoty procesów. Wynika to z tego, że najpopularniejsze aplikacje koncentrują się na szeroko pojętej księgowości, rzadziej oferując możliwość zgłaszania awarii, a już mało który program pozwala na np. możliwość głosowania uchwał on-line czy śledzenie ich statusu .
My potraktowaliśmy te głosy poważnie i główną ideą jaka przyświecała nam przy projektowaniu systemu, było stworzenie narzędzia kompletnego, gdzie nie będzie potrzeby kupowania dodatkowych części aplikacji, a przy pomocy którego da się komfortowo i intuicyjnie obsłużyć praktycznie każdą sprawę, zaś cena zakupu i koszty eksploatacji dadzą się przejrzyście skalkulować.
Z Admireo.pl zarządzanie nieruchomością staje się prostsze, ponieważ każdy z użytkowników, niezależnie od miejsca, urządzenia które używa czy pory dnia (lub nocy), będzie miał pełen dostęp do wszystkich swoich danych. Wszak żyjemy w erze internetu!

Czas Zmian

Jeśli zastanawiasz się jak rozwinąć swoją firmę, jak zrobić kolejny krok w przód, to zwróć uwagę na kilka charakterystycznych cech naszych, wciąż zmieniających się, czasów:
  • Podstawowym narzędziem pracy stał się komputer, a nasza komunikacja to głównie tablet i smartfon, co oznacza, że decydując się na zakup systemu wspierającego zarządzanie nieruchomościami powinieneś mieć możliwość dostępu do systemu i zawartych w nim informacji z każdego urządzenia z przeglądarką internetową (telefonu, tabletu, komputera).
  • Ciągle zmienia się prawo i przepisy – niestety czasami na gorsze.  Możesz jednak podejść do tych zmian jak do kolejnej szansy! Aktualizacja Ustawy o Własności Lokali z czerwca 2015 roku, diametralnie zmieniła sposób głosowania uchwał, co pozwoliło znacząco przyspieszyć ten proces – można przeprowadzić głosowanie elektronicznie!
  • Wszystko drożeje, za każdą nową rzecz trzeba słono płacić. To prawda. Zwróć jednak uwagę, że programy które są na rynku, a szczególnie te które mają długą historię, są technologicznie stare i co gorzej, używają logiki jaka była dominująca w czasie ich powstawania. Paradoksalnie czym program jest dłużej na rynku, tym starszy sposób myślenia  i działania oferuje. My,  startując, możemy zaoferować Ci technologię, opartą  na najnowszych trendach w zarządzaniu nieruchomościami i do tego za niską kwotę.
  • Internet nie jest bezpieczny. Wiemy o tym i zapewniamy bardzo wysoki poziom zabezpieczeń. Każda firma administrująca (nasz klient) otrzymuje oddzielną (tylko swoją, oddzieloną fizycznie od innych klientów) instalację, o osobnym adresie internetowym, posiada własny zestaw nazw użytkownika i haseł, który oprócz podniesienia bezpieczeństwa pozwala na konfigurację wielu dodatkowych elementów np. logo firmy wyświetlane jej klientom, plan kont, komunikaty itp.
Myślisz może, że w podobny sposób każdy może się pochwalić i zareklamować. Pewnie tak, bo papier (i internet) jest cierpliwy.  Za nami stoją jednak twarde fakty.

Powiedz "SPRAWDZAM”

Stare systemy ewoluowały najczęściej z systemów księgowych i do dziś, to ich najmocniejsza strona. Inne funkcjonalności są traktowane po macoszemu - stanowią namiastkę, nie ma ich, albo są drogie, sprzedawane jako dodatkowy moduł, często słabo połączony z resztą czy wspierający tylko wycinek rzeczywistości. Spotkał się z tym każdy administrator – poza biurem nie ma narzędzi do automatycznej dwustronnej komunikacji i jedyne czemu może ufać to spis kontaktów w swoim telefonie.
Admireo zarządzanie nieruchomościami traktuje całościowo i procesowo. To oznacza że:
  • Dostarczamy całościowe rozwiązanie - bez modułów. Od razu masz wszystko, co potrzebne do pracy!
  • System obsługuje pracowników firmy administrującej, zarządy wspólnot, właścicieli, firmy współpracujące, dostawców mediów i innych uczestników procesów, których zdefiniujesz.
  • Skupiamy się na procesach (a nie poszczególnych czynnościach czy osobach), dlatego zawsze masz dostęp do kompletu informacji koniecznych do zakończenia podjętych działań – również w sytuacji, gdy jedna osoba rozpoczęła obsługę sprawy, a inna ją kończy.
  • Możesz „„dać wolność” właścicielowi nieruchomości poprzez umożliwienie mu dostępu do systemu i samodzielne sprawdzanie wszelkich informacji o rozliczeniach, zgłoszeniach czy uchwałach. Najważniejsze jest jednak to, że „„wolność właściciela” to również Twoja wolność, ponieważ system pozwala na zdalne regulowanie należności, przesyłanie aktualnych stanów liczników, zgłaszanie konserwacji i problemów, obsługę korespondencji czy głosowanie uchwał.
  • Nie uzależniamy ceny od modułów (których nie posiadamy), liczby lokali, właścicieli, obsługiwanych wspólnot i zarządów. U nas nie kupujesz kilka razy tej samej funkcjonalności, nawet jeśli poszerzysz swoją działalność. Płacisz za liczbę zalogowanych pracowników i firm współpracujących! Wszystko inne jest już „„w cenie”.
  • Nie tracisz dotychczasowej historii i danych - wspieramy przeniesienie Twoich danych z każdego innego systemu do Admireo. W chwili obecnej realizujemy automatyczny import z Weles2FK, ale nic nie stoi na przeszkodzie abyśmy stworzyli mechanizm obsługujący Twój format danych.
 

Współpracujesz z nami – ROZWIJASZ SIĘ I ZARABIASZ!

 

Podejmując współpracę z nami nie tylko staniesz się posiadaczem kompleksowego narzędzia, które rozwiąże wiele Twoich problemów, ale również będziesz mógł liczyć na wymierne korzyści finansowe. Firmy administrujące, które wykorzystują Admireo.pl zwracają uwagę na:
  • Oszczędność 30 - 35% czasu pracowników (największego kosztu firm administrujących), dzięki automatyzacji procesów i uwolnieniu zasobów, co pozwala zarządzać większą liczbą budynków przy zachowaniu tego samego stanu zatrudnienia.
  • Skrócenie czasu szkolenia pracowników do momentu uzyskania przez nich „„samowystarczalności” o 25 – 40% - dzięki automatyzacji procesów, dostępie do bibliotek dokumentów oraz przechowywaniu historii wszystkich działań w jednym miejscu.
  • Zaoszczędzenie do 40% czasu pracy inspektorów i obsługi technicznej, dzięki elektronizacji dokumentacji i pełnemu, zdalnemu dostępowi do wprowadzania zgłoszeń i pozyskania niezbędnych informacji.
  • Uniezależnienie się od rotacji kadr – całość informacji jest przechowywana w systemie, a sposób obsługi (proces) definiuje system.
  • Możliwość zdalnego dostępu do informacji i oceny sytuacji jaka ma miejsce w firmie. Pozwala to wziąć urlop osobom zarządzającym, czy właścicielom firm bez utraty kontroli nad sprawami, które wymagają ich uwagi. Pozwala cieszyć się możliwością oderwania się od codzienności.
  • Możliwość uzyskania przewagi konkurencyjnej i zwiększenia efektywności zarządzania poprzez znaczną poprawę własnego wizerunku wśród zarządzanych wspólnot i ich zarządów. Tę przewagę użytkownicy Admireo.pl zyskują dzięki rozszerzeniu swojej oferty o „„panel właściciela” i „„panel zarządu”, które pozwalają na prowadzenie aktywnej, dwustronnej komunikacji z zarządem, właścicielami, automatyzację głosowań, zbierania danych licznikowych, obsługę awarii czy bezpośrednią kontrolę zarządu wspólnoty nad finansami, uchwałami, postępowaniami windykacyjnymi i innych aspektach potrzebnych do zarządzania wspólnotą.
Wiemy też, że decydując się na współpracę z nami stwierdzisz, że:
  • Admireo.pl więcej dla Ciebie oszczędza, niż kosztuje!
  • Admireo.pl jest proste, intuicyjne, wygodne i funkcjonalne!
  • Admireo.pl „„daje wolność” w dostępie do informacji!
Naszym celem i ambicją jest również ciągłe doskonalenie narzędzia – dostosowywanie go do zmieniających się technologii, procesów, potrzeb rynku, trendów i przepisów prawa. Każdą nową wersję oprogramowania dostarczymy Ci bez dodatkowych opłat – w ramach abonamentu.

Zespół Admireo*.

 


* Zespół Admireo tworzy 12 osób, które od 7 lat zarządzają ponad 40 budynkami (ponad 130.000 m2) i oprócz działań związanych z administrowaniem nieruchomościami, od kilku lat aktywnie testują nowe rozwiązania informatyczne w zarządzaniu nieruchomościami oraz współpracują z firmami z branży IT, budującymi i wdrażającymi rozwiązania informatyczne klasy CRM.

Jeżeli chcecie Państwo uzyskać więcej informacji - prosimy o kontakt: sprzedaz@admireo.pl

Razem z nami buduj swoją przyszłość.

Zarejestruj się już dziś !