Panel Właściciela
Panel Właściciela to podstawowe miejsce pracy dla właścicieli lokali w nieruchomości. Dostępne z komórki, tabletu lub komputera pozwala zarządzać wszystkimi aspektami najważniejszymi dla właściciela, w tym:
- sprawdzić saldo i dokonać płatności on-line
- sprawdzić czynniki składające się na wysokość zaliczki eksploatacyjnej i remontowej
- sprawdzić szczegółowo listę wpłat oraz należności naliczonych od początku roku
- sprawdzić uchwały znajdujące się w głosowaniu oraz historyczne
- wziąć udział w głosowaniu każdej uchwały znajdującej się w głosowaniu
- wpisać nowe zgłoszenie
- sprawdzić status swoich zgłoszeń
- wpisać stan swoich liczników wody i ciepła
- otrzymywać powiadomienia z systemu.
Panel Członka Zarządu
Panel Członka Zarządu to podstawowe miejsce pracy dla Członków Zarządu Wspólnoty. Zakres dostępnych funkcji zależy od konfiguracji po stronie właściciela systemu, jeśli jest to firma administrująca, to ona we współpracy z Zarządem ustala zakres dostępnych danych. Dostępne z komórki, tabletu lub komputera pozwala zarządzać wszystkimi aspektami ważnymi dla Zarządu Wspólnoty, w tym:
- sprawdzać online dane finansowe Wspólnoty, w tym salda kont Wspólnoty (według stanu na ostatnie zamknięte rozliczenie)
- sprawdzić poziom zadłużenia właścicieli
- sprawdzić ilość zgłoszeń otwartych we Wspólnocie
- sprawdzić uchwały znajdujące się w głosowaniu oraz historyczne
- zobaczyć stan głosowania uchwał, w tym głosy poszczególnych właścicieli
- spisywać nowe uchwały do głosowania
- zamykanie głosowania dla uchwał
- pisać nowe zgłoszenie
- sprawdzić status swoich zgłoszeń
- otrzymywać powiadomienia z systemu.
Panel Administratora
Panel Administratora to podstawowe miejsce pracy dla Administratorów Wspólnot Mieszkaniowych. Dostępne z komórki, tabletu lub komputera pozwala bez ograniczeń zarządzać nieruchomością z dowolnego miejsca, w tym:
- wysyłać powiadomienia do członków Wspólnoty
- zarządzać danymi właścicieli i zmianami tych danych
- zarządzać uchwałami i głosowaniami
- zarządzać kontami z Zarządem Wspólnoty, firmami współpracującymi i innymi podmiotami
- zarządzać remontami i przeglądami
- zarządzać postępowaniami ofertowymi
- sprawdzać salda właścicieli
- sprawdzać czynniki składające się na wysokość zaliczki eksploatacyjnej i remontowej
- sprawdzać szczegółowo listę wpłat oraz należności naliczonych od początku roku
- sprawdzać uchwały znajdujące się w głosowaniu oraz historyczne
- wprowadzać nowe zgłoszenia
- sprawdzać status zgłoszeń właściciela lub Wspólnoty
- sprawdzać status swoich zgłoszeń
- umożliwia dostęp do pełnej dokumentacji technicznej Wspólnoty
- otrzymywać powiadomienia od systemu.
Panel firmy współpracującej
Panel firmy współpracującej to podstawowe miejsce pracy dla konserwatorów i innych firm współpracujących z daną Wspólnotą lub firmą administrującą. Dostępne z komórki, tabletu lub komputera pozwala zarządzać wszystkimi istotnymi aspektami, w tym:
- wpisać nowe zgłoszenie
- sprawdzić status swoich zgłoszeń w poszczególnych Wspólnotach
- wydrukować zgłoszenie
- zmienić status zgłoszenia
- uzupełnić informację o wykonanych pracach
- załączyć załączniki
- otrzymywać powiadomienia z systemu.
Panel Księgowych
Panel Księgowych to podstawowe miejsce pracy dla właścicieli lokali w nieruchomości. Dostępne z komórki, tabletu lub komputera pozwala zarządzać wszystkimi ważnymi aspektami, w tym:
- zarządzać planem kont Wspólnoty
- księgować faktury kosztowe
- wystawiać faktury Wspólnoty
- prowadzić rozliczenia z właścicielami
- rozliczać koszty Wspólnoty
- przygotowywać naliczenia dla właścicieli
- przygotowywać rozliczenia właścicieli
- przygotowywać rozliczenie roczne Wspólnoty
- sprawdzić czynniki składające się na wysokość zaliczki eksploatacyjnej i remontowej
- sprawdzić szczegółowo listę wpłat oraz należności naliczonych od początku roku
- wysyłać powiadomienia do członków Wspólnoty
- wprowadzić nowe zgłoszenie
- sprawdzić status swoich zgłoszeń
- otrzymywać powiadomienia z systemu.
Panel frontdesku
Panel frontdesku to podstawowe miejsce pracy dla osób obsługujących zgłoszenia i korespondencje od Właścicieli. Dostępne z komórki, tabletu lub komputera pozwala zarządzać wszystkimi kluczowymi aspektami, w tym:
- wprowadzić nowe zgłoszenie
- sprawdzić status zgłoszeń dla konkretnych właścicieli lub Wspólnot
- przydzielać zgłoszenia do odpowiednich pracowników lub firm współpracujących
- przekierowywać zgłoszenia do odpowiednich pracowników lub firm współpracujących
- zmieniać status zgłoszeń
- sprawdzić saldo właściciela
- sprawdzić czynniki składające się na wysokość zaliczki eksploatacyjnej i remontowej
- sprawdzić szczegółowo listę wpłat oraz należności naliczonych od początku roku
- wysyłać powiadomienia do członków Wspólnoty
- otrzymywać powiadomienia z systemu.