Komunikacja z właścicielami – Edytuje Wojtek

Ostatni choć chyba najważniejszy proces to komunikacja z właścicielami. Proces ten przechodzi w poprzek każdego z powyższych procesów i musi uwzględniać z jednej strony potrzeby właściciela takie jak preferowany kanał kontaktu – każdy nas woli co innego jeden sms a drugi maila – a z drugiej strony potrzeby systemu który potrzebuję informacji zwrotnej jak np. odczytu liczników w starszych wspólnotach albo kontaktu z właścicielem żeby mógł wpuścić fachowca do mieszkania. To również możliwość głosowania zdalnie żeby Wspólnota mogła sprawnie funkcjonować.

Możliwość poznania zdalnie swojego salda jak również możliwość uregulowania należności on-line. Zgłoszenie całą dobę problemów i innych zagadnień lub sprawdzenia ich statusu. Możliwość sprawdzenia co składa się na zaliczkę eksploatacyjną albo jakie wpłaty mam zaksięgowane.

Wszystkie te możliwości oferuje system ResiDeo.

 


← Back to Editor Menu